mandag 4. februar 2013

Mellau, Österreich, 25.01-27.01.13


Hei og hopp! 

Nå er eksamenslesinga her i full gang, så stortsett sitter jeg med nesa gravd ned i "hochleistungsmicrowellentechnic" / høyeffektmikrobølgeteknikk. Moro det!

For litt over en uke siden var det noe helt annet. Var på tur med en herlig gjeng på 60 stykker i Østerrike, for å stå på ski. Turen var arrangert av AK Erasmus, og med mat for alle tre dagene (frokost, lunsj, middag), skipass for tre dager samt overnatting, betalte vi 200€.

Vi dro natt til fredag i to-tiden, og jeg sov hele turen. Deilig! Var vel fremme rundt åtte. Fredagen var det litt dårlige forhold i bakken, og jeg hadde fortsatt litt vondt i foten, så jeg hadde noen små  problemer, men koset meg likevel. Gadd ikke ta så mange bilder, siden det var litt dårlig vær, men tok noen da vi skulle ned. Skikkelig tåke!
Max hadde leid seg vakkert snowboard

Alex og meg før avreise, utenfor biblioteket på campus.

Masse tåke. Så vel 3-4 meter foran oss da vi kjørte.

Det ble litt kaldt etterhvert, så håret mitt frøs :o

Etter å ha vært og stått på ski, fikk vi utforsket hytta litt. Den var gigantisk, med plass til alle sammen. Jeg bodde sammen med Alex, på et koselig, lite rom. Med køyeseng, aww!




 

Hahaha vi fant ut at det var en bar som på en måte hørte til hytta vår, så der satt det masse gæmliser og hadde afterski, med tysk musikk. Herlig. Uttrykket til Max da han fikk vite om det:


Alle la seg relativt tidlig, for å våkne opp til dette:



Herlig føre og nydelig vær på lørdagen. Helt perfekt. Gikk greit med foten da, siden det ikke var så mye humpedibumpedi.

Pingvinen vår ^^
Gary og jeg i lunsjpausen.
Max aka. Pinguuu og Erik
Holdt sammen med denne herlige gjengen på lørdagen




Lørdag var det duket for stor fest i hytta, men jeg tok det veldig rolig for å ha en fin dag i bakken igjen neste dag.

Noen bilder fra søndagen:






På søndag ettermiddag tok vi bussen hjem til Karlsruhe igjen. Takk til alle for en fantastisk helg!

Om en time har jeg tyskeksamen, skal bli godt å bli ferdig med det. Deretter er det middag på stamstedet vårt, Oxford, sammen med resten av tyskgjengen. Har reservert bord og alt for anledningen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar