fredag 24. august 2012

Døgnvill baby!

Hei og hopp!

Ingenting nytt på leilighetsfronten, får ikke tak i min tyske venn og ei heller hans venninne. Så en av leilighetene ryker nok i dag, tipper noen andre snapper den. Hjertesorg, den var nesten perfekt! Gjelder vel bare å ha is i magen og vente.. Noe jeg er ekstremt dårlig på, finnes ikke tålmodig eller rolig når det gjelder sånne ting.

Siden det skjer så lite på den fronten, kan jeg jo fortelle at jeg vender nesa mot Tromsø og Døgnvill-festivalen i helga. Var der i fjor også, og det var en opplevelse jeg kommer til å huske lenge. Helle <3 Døgnvill.

Ser også frem til å treffe alle go'jentene mine, søstra mi og kusina mi, som nylig har flyttet dit for å studere medisin. Når søringen min i tillegg tar turen helt fra Stokke, så kan jo ikke helga bli annet enn fantastisk.





Nordlyset under John Fogerty-konserten gjorde avslutningen i fjor magisk.

Sees kanskje på Døgnvill?

Gulahallat, 
Helle

3 kommentarer: