fredag 5. oktober 2012

Lenge siden sist


Hei og hopp!

Nå begynner det å bli en stund siden sist jeg blogget. Grunnen er at jeg hverken har ordentlig internett eller batteri på kameraet. Hvor er kameraladeren min?? En blogg uten bilder er liksom ikke så spennende.

Siden sist har ting roet seg litt. Det er ikke like mange sosiale ting som skjer, men vi skaper våre egne! Jeg har blant annet vært på ølfest i Stuttgart:


Fin gjeng <3

Begge bildene er tatt av Kristyna. 

Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men det var AWESOME. Jeg liker virkelig ikke øl, men jeg drakk Weissbier (hveteøl), og det var ikke så ille. Så langt er jeg villig til å strekke meg, kommer ikke til å påstå at det var godt. Stemningen derimot! Masse glade mennesker, dansende oppå benkene sine, godstemning til tusen! Ikke minst munter musikk, og alle sang med på tysk, selv ikke-tyskere som ikke kan tysk, og de var det mange av ved bordet vårt. Ellers var Stuttgart en veldig fin og koselig by, for vi var litt på sightseeing også.

Så har jeg hatt besøk av Sunná! Det var selvfølgelig superkoselig. Veldig deilig å praktisere litt god, gammeldags catching up, på norsk. Deilig å slappe av og bare bable i timesvis. Kamerabatteriet var jo som nevnt dødt, så ble ingen bilder.

Så har jeg jo lovet å vise noen bilder av leiligheten, de er tatt for over en uke siden men the basics er der:






Litt rotete, men shit-au. Ser frem til å gjøre det mer hjemmekoselig, men tar det litt etter litt ettersom tiden ikke helt strekker til. Trives veldig godt, det er god plass for to stykker, den ligger sentralt og det er fem minutter å gå til skolen.

Noe dere vil jeg skal blogge om? Haha, man er ikke ekte blogger før man stiller det spørsmålet..

Gulahallat,
Helle


1 kommentar:

  1. blogg om kor fantastisk eg er. men da treng du bileter, for ein treng saa mange ord for aa vise det. og som ein seier, et bilete seier meir enn tusen ord. saa, lykkje til, bob

    SvarSlett