torsdag 27. september 2012

Hellu


Hei!

I går spurte folk om jeg ville bli med på fotballkamp for å se Karlsruhe sitt lag spille, og jeg bare "nei, jeg må kjøpe gardiner"..

Det var sånn passe kjipt, men nå har vi gardiner.

Er på språkkurs hver dag fra 14:00-17:15 så skjer ikke så mye spennende akkurat nå. På lørdag drar en hel gjeng til Stuttgart, vi er ca 15 stykker. Det er "Volksfest" der, en litt mindre versjon av den meget berømte "Oktoberfest" i Munchen.

I dag har vi hadd våre første besøkende i leiligheten, Max og Thomas. Veldig hyggelig! Gutta drakk litt øl og nå skal de dra for å se en av fadderne mine, Denis, ta et "øldiplom". Jeg blir hjemme for å fikse litt papirarbeid og sånn. Lånekassen ass..



Ja. Dette må være det minst innholdsrike blogginnlegget ever. Håper alle har det bra!

Gulahallat,
Helle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar