lørdag 8. september 2012

Madrassjakt.


Beina mine! Tror ikke jeg trenger noe treningssenter anytime soon, for her blir det mye gåing. I går skulle vi kjøpe madrass, men endte opp med å gå fem kilometer for å kjøpe dette:


I det minste er det XXL-pack..

Det var så mye ting på det varehuset at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det er ikke bra, jeg blir alltid helt satt ut av sånne IKEA-labyrinter.



Dette var ikke IKEA, da, men det var mye verre. Så da vi trengte småpenger for å ta trikken hjem, klarte vi ikke å tenke for vi var omringet av så mye ting, og endte dermed opp med å kjøpe servietter. Noe madrass ble det ikke, for en eller annen luring hadde funnet ut at det var lurt å ha vareutleveringen i en annen verdensdel, omtrent. For en bomtur!

Ellers har vi vært utenfor slottet, i parken og jeg har tatt bilde av mine nye joggesko:





Og i dag fikk vi jammen kjøpt madrass også:


Vi hadde heldigvis lært fra i går, og var lure nok til å ta trikken. 


I morgen er det søndag. Hva gjør man på en søndag?

Gulahallat,
Helle



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar