mandag 3. september 2012

Pink.


Heia bloggeen!

Nå er det meste pakket og ryddet, og jeg må bare si.. Jeg har så mye klær. Det er godt på en måte for da slipper jeg å kjøpe klær i Tyskland og kan bruke pengene på andre ting, men nå som jeg har sett gjennom alt innser jeg at i jul blir det en liten opprydding..

Hvordan pakker man med seg ting for et helt år? Reelt sett er det vel bare noen måneder, skal jo hjem til jul men.. Likevel. Er alltid så redd for å glemme ting! Egentlig trenger man vel ikke annet enn litt klær, penger, mobil og pass, så sånn sett er det veldig greit.


Sånn ser det ut når jeg pakker..

Jeg har prøvd å være flink blogger, så jeg gikk ut i skogen for å ta litt bilder...





Syns spesielt nr 1 ble bra.
Blir ikke outfit-blogger av meg med det første tror jeg..

Snakkes i Tyskland,
Helle

2 kommentarer: